- A tartalommarketing elsődleges célja a bizalomépítés, a márka és a célcsoport közötti kötődés megteremtése, amely hatékonyabb értékesítés és márkahűség formájában térül meg.
- A tartalom disztribúciója a márka saját csatornáin keresztül zajlik. Saját tartalommal saját közönséget építünk.
Tehát nem vásárolt hirdetési felületeken vagy kapuőrökön (szerkesztőkön, újságírókon) keresztül kommunikálunk a célcsoporttal, hanem a márka felületein.
Ez lehet nyomdai úton elkészített márkamagazin vagy könyv, online vagy offline hírlevél, microsite, blog, Facebook oldal, saját YouTube csatorna, mobilalkalmazás vagy bármilyen más olyan felület, ahol a márka jól körülhatárolt célcsoportja a leghatékonyabban, direkt módon elérhető.
TARTALOMSTRATÉGIA > TARTALOM-ELŐÁLLÍTÁS > TARTALOMDISZTRIBÚCIÓ
Az Invicta Media tartalommarketing-ügynökség segít önnek kiválasztani a leghatékonyabb csatornákat. Megtervezzük a tartalom-előállítás folyamatait, összehangoljuk a tartalomgyártást és a tartalomdisztribúciót.
MIT VÁRHATUNK A TARTALOMMARKETINGTŐL?
Imázsjavulást, attitűdváltozást és árbevétel-növekedést.
Ügyfelei ki vannak éhezve a hasznos, érdekes és szórakoztató tartalomra.
Az Invicta Media segít kiszolgálni célcsoportjuk információigényét.
Érdekessé és informatívvá tesszük kommunikációját
- releváns tartalom tervezésésével és szerkesztésével
- márkamagazinok, könyvek, infotanulmányok elkészítésével
- online és offline hírlevelek kivitelezésével
- honlapok és microsite-ok fejlesztésével
- honlapok, blogok, facebook oldalak rendszeres frissítésével
- webalkalmazások fejlesztésével és üzemeltetésével
- mobilalkalmazások fejlesztésével és üzemeltetésével.