+36 1 445 2644  |  Kapcsolat
TartalommarketingA tartalommarketing egy olyan kommunikációs stratégia, amely érdekes, értékes, releváns és egyedi tartalommal segíti a célcsoport márkára hangolódását.
  • A tartalommarketing elsődleges célja a bizalomépítés, a márka és a célcsoport közötti kötődés megteremtése, amely hatékonyabb értékesítés és márkahűség formájában térül meg.
  • A tartalom disztribúciója a márka saját csatornáin keresztül zajlik. Saját tartalommal saját közönséget építünk.

Tehát nem vásárolt hirdetési felületeken vagy kapuőrökön (szerkesztőkön, újságírókon) keresztül kommunikálunk a célcsoporttal, hanem a márka felületein.

Ez lehet nyomdai úton elkészített márkamagazin vagy könyv, online vagy offline hírlevél, microsite, blog, Facebook oldal, saját YouTube csatorna, mobilalkalmazás vagy bármilyen más olyan felület, ahol a márka jól körülhatárolt célcsoportja a leghatékonyabban, direkt módon elérhető.

TARTALOMSTRATÉGIA > TARTALOM-ELŐÁLLÍTÁS > TARTALOMDISZTRIBÚCIÓ

Az Invicta Media tartalommarketing-ügynökség segít önnek kiválasztani a leghatékonyabb csatornákat. Megtervezzük a tartalom-előállítás folyamatait, összehangoljuk a tartalomgyártást és a tartalomdisztribúciót.


MIT VÁRHATUNK A TARTALOMMARKETINGTŐL?
Imázsjavulást, attitűdváltozást és árbevétel-növekedést.


Ügyfelei ki vannak éhezve a hasznos, érdekes és szórakoztató tartalomra.

Az Invicta Media segít kiszolgálni célcsoportjuk információigényét.
Érdekessé és informatívvá tesszük kommunikációját

  • releváns tartalom tervezésésével és szerkesztésével
  • márkamagazinok, könyvek, infotanulmányok elkészítésével
  • online és offline hírlevelek kivitelezésével
  • honlapok és microsite-ok fejlesztésével
  • honlapok, blogok, facebook oldalak rendszeres frissítésével
  • webalkalmazások fejlesztésével és üzemeltetésével
  • mobilalkalmazások fejlesztésével és üzemeltetésével.


Minden jog fenntartva © 2014-2018