+36 1 445 2644  |  Kapcsolat
Közösségi médiaAz emberek alapvetően nem bíznak a cégekben, sokkal inkább adnak ismerőseik és a számukra hiteles véleményformálók szavára. Megfelelő közösségi média stratégiával a márkánk ismertté és megbízhatóvá tehető.
  • A közösségi média sikeres alkalmazásához teljesen új gondolkodásmódra van szükség.
  • A közösségi média ereje a kétirányú kommunikációban van.
  • Segítségével emberibbé és hitelesebbé válik a vállalat kommunikációja.
  • A visszajelzések alapján javíthatjuk termékeink és szolgáltatásunk színvonalát.

SOSEM VAGY EGYEDÜL

A közösségi média azért működik, mert az emberek részesei lehetnek egy adott közösségnek, ahol mindig történik valami. Meg lehet osztani örömöt, bánatot, szórakoztató vagy felháborító történeteket.

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA OLYAN, MINT EGY FALU

Ebben a faluban jut hely a cégeknek (szakembereknek) is. De ahhoz, hogy a cégek részesei lehessenek ennek az aktív közösségnek, úgy kell viselkedniük, mint egy jó szomszéd.

Ha szükség van rájuk, elérhetőek és segítőkészek. Ha beszédbe elegyedünk velük, szórakoztatók és informatívak, meghallgatnak és válaszolnak. De sohasem tolakodók.

A jó szomszéd nem állít be hajnalban egy felesért (vagy egy lájkért). Nem tukmál ránk jövet-menet különböző termékeket, nem akarja kéretlenül megszerelni a vízcsapot.

A jó szomszédoknak és a jó szakembereknek a faluban hamar hírük megy.
Mindenki a szomszédjuk, de legalább az ismerősük szeretne lenni.

A sikeres közösségi kommunikáció épp ezért elsősorban nem technikai kérdés.
Kellenek a jó történetek, fontos a megfelelő hangnem, a figyelem és a transzparencia.

A FELHASZNÁLÓK KÖVETEI

A közösségi médiában az igazi kihívás nem a (sokszor teljesen értelmetlen) lájkvadászat, a felhasználók bevonása vagy a kérdéseik megválaszolása Facebookon vagy Twitteren, hanem hogy a felhasználók szava eljusson a menedzsmenthez.

Építő gondolataik, kritikájuk fontos faktor legyen a döntések meghozatalakor, beépüljön a termékfejlesztés folyamatába, hogy jobb legyen tőle a termék, a szolgáltatás, az egész vállalat. 

A közösségimédia-specialista egy kapocs a felhasználók és a menedzsment között.

Az Invicta Media közösségimédia-specialistái segítenek

  • megérteni
  • stratégiát alkotni
  • megvalósítani.
Minden jog fenntartva © 2014-2018