+36 1 445 2644  |  Kapcsolat
Mesterlövészek és történetmesélőkMég soha nem voltunk ennyire közel a vásárlóinkhoz, mint most. A digitális média eszközei révén passzív szereplőből egyre aktívabbá válik a közönség, a közösségi média pedig soha nem látott nyilvánosságot és hatalmat biztosít a felhasználóknak.Korábban az információ “ment” az emberekhez (például újságok, magazinok, tévé és rádió csatornák segítségével). Mivel a kampányokkal tömegeket kellett célozni, ezért nagy volt a meddőszórás. A kommunikációs folyamat lassú és egyirányú volt, a kiértékelés körülményes. A kevésbé hatékony kampányokat csak az igazán nagy vállalatok tudták finanszírozni.

Ma már az emberek mennek az információ után (például egyszerűen rákeresve az interneten).
Tartalomfogyasztási szokásaikat és viselkedésüket szinte valós időben tudjuk követni.
 
Sőt, a  felhasználók direkt módon is bekapcsolódnak az információáramlásba és a tartalomgyártásba (megosztanak, értékelnek, véleményt nyilvánítanak).

Az új eszközök révén az információ sokkal gyorsabban és sokkal szélesebb közönséghez tud eljutni - gyakorlatilag kontrollálatlanul.

VESZÉLY ÉS LEHETŐSÉG

Ez a technológiai és kommunikációs evolúció komoly veszélyforrás a felkészületlen márkák számára. Az interaktivitás folyamatos figyelmet kíván, a megváltozott kommunikációs környezet felértékeli a professzionális hírnévmenedzsment fontosságát.

Ugyanakkor az átalakult felhasználói szokások komoly lehetőségeket is kínálnak a cégeknek.

Átgondolt tartalomstratégiával, célzott inbound marketing technikákkal elérhetővé tehetjük a cégünket, saját tulajdonú médiumainkon keresztül testreszabott üzenetekkel vásárlókká, majd visszatérő ügyfelekké érlelhetjük potenciális ügyfeleinket. Ezek az ügyfelek közben maguk is bekapcsolódnak a kommunikációba, tovább növelve az elérést.

Minőségi tartalmat előállítani és hatékonyan célba juttatni nem könnyű feladat.

Az ügyfelek iparági versenytársai mellett a médiavállalatok is konkurensekké válnak.
A médiapiac egyre töredezettebb, elképesztően nagy a zaj. Mindenki a nézők, olvasók, hallgatók figyelmét szeretné.

AZ EMBEREK IDEJE VÉGES


Nem tehetjük meg, hogy célt tévesztett kampányokkal vagy unalmas sajtóközleményekkel raboljuk a felhasználók idejét.

A tartalommarketingben felértékelődnek a kommunikációs mesterlövészek és a tehetséges történetmesélők.

Minden jog fenntartva © 2014-2018