+36 1 445 2644  |  Kapcsolat
AZ AGYUKRA MEGYÜNK! - 100 neuromarketing tipp a vásárlók meggyőzéséreAz agykutatók szerint a gondolatok és az érzelmek 95 százaléka azelőtt születik meg, mielőtt tudatosulna. Az értékesítők mégsem akarnak tudomást venni a tudatalatti folyamatok fontosságáról, ehelyett az agy maradék 5 százalékát bombázzák reklámjaikkal és hagyományos ajánlataikkal.
„AZ AGYUKRA MEGYÜNK” könyv az agy befolyásolásának, a közvetlen „tudatra-hatásnak” azokat az izgalmas titkait osztja meg az olvasóval, amelyeket a neurológusok és a viselkedéskutatók a közelmúltban feltártak.

A könyv száz kísérleti eredményre épülő gazdag ötlettár, amely a neuromarketing felfedezéseiből nyert tapasztatokat fordítja le jól használható tanácsokra az értékesítés és a reklám területén dolgozó szakemberek számára.

A szerző, miközben támaszkodik a bonyolult agyfiziológiai eredményekre, rendkívül közérthetően és gyakorlatiasan ülteti át ezeket az eredményeket a mindennapi marketing világába.

„AZ AGYUKRA MEGYÜNK!” cím találó magyar megfelelője az eredeti „Brainfluence” könyvcímnek. Mindkét játékos szóösszetétel arra utal, hogy a hatékony rábeszélést legjobb közvetlenül az agyhoz „címezni”. A marketinges befolyásolás jelentős része a tudattalan szintjén zajlik, hatékonysága is csak úgy növelhető, ha alkalmazkodunk az emberi agy működésének speciális szabályaihoz és „igényeihez”.

AZ AGYUKRA MEGYÜNK! - 100 neuromarketing tipp a vásárlók meggyőzésére
Szerző: Roger Dooley
Terjedelem: 386 oldal
Kötés: keménytáblás
ISBN: 978-963-89896-0-4
Kiadó: Invicta Books
Ár: 3990 Ft
Készlet: Rendelhető

RENDELJE MEG ITT ÉS MOST!



Minden jog fenntartva © 2014-2018